Ćwiczenia pozwalające schudnąć z ud
Ćwiczenia pozwalające schudnąć z ud
Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Nie wiem jak u Ciebie, ale ja przez pewien czas byłam strasznie podirytowana tą tendencją, gdy miałam dwadzieścia kilka lat. I najfajniejsze spodnie po prostu nie mogły się na mojej pupie dobrze ułożyć. Wyglądały jak bym nosiła gumowy strój który rozciągał się do granic. Zawsze wydawało mi się, że ludzie doskonale widzą moją ułomność i się ze mnie śmieją pod nosem albo gdy na nich nie patrzę.

Potrzebowałam pomocy i szczęśliwie ją znalazłam. Poniżej opisuje 5 ćwiczeń który pomogły mi wyćwiczyć niesamowite nogi i osiągnąć to czego zawsze pragnęłam: jędrne seksowne pośladki i uda, które mają minimalną zdrową ilość tłuszczu i wyglądają bardzo atrakcyjnie. Teraz, gdy mieszczę się w najfajniejsze spodnie które bardzo dobrze układają się na moich nogach – chcę się podzielić z Tobą tym co odkryłam:

1. Wypad w przód

Najlepszą rzeczą w wypadzie w przód jest to, że możesz je wykonywać dosłownie gdziekolwiek. Jeśli nie robi Ci różnicy to, że będziesz wyglądała nieco dziwnie, zawsze znajdziesz czas i miejsce aby wykonać wystarczającą do utrzymania dobrej figury liczbę tych ćwiczeń. Na plaży, w parku, domu… a nawet w pracy.
Polegają na wykonaniu długiego kroku w przód tak aby ciężar Twojego ciała skierował się na przednią stopę i na wyprostowaniu nogi wracając ciężarem swojego ciała i także nogą do startowego położenia.
Z początku nie przeciążaj się, bo będą czekać Cię zakwasy, uważaj też aby zachować odpowiednią stabilność i balans, aby zapobiec kontuzjom. 4 serie po 15-20 powtórzeń na każdą z nóg to wystarczająca ilość, aby stopniowo osiągnąć efekt o jakim marzysz. Po między seriami pamiętaj o 60 sekundowych przerwach.

2. Nordic Walking

Jestem wielkim fanem tej dyscypliny i polecam ją każdemu bo jest niemalże bez wysiłkowa. 4-5 razy w tygodniu po 20-30 minut powinno wystarczyć aby osiągnąć zamierzony efekt.

>>>>  Kerastase – odbudowa włosów kobiet

3. Przysiady

To fantastyczne ćwiczenie które pomoże Ci uzyskać jędrne i wysportowane nogi, stanowi dopełnienie wypadów w przód bo ćwiczy przeciwną stronę ud. Często mój trening polegał na wykonywaniu superserii wypadów i przysiadów naprzemiennie. Jednak to już jest trening wymagający dobrego kontaktu ze swoim ciałem aby dobrze ocenić swoje możliwości – inaczej możesz przeciążyć organizm i skończyć z kontuzją.
Mój trener zawsze mówił, że statystycznie lepiej aby trening był trochę słabszy niż mocny i ryzykowny.

4. Pływanie

To kolejne ćwiczenie które wesprze Twoje odchudzanie, gdyż ćwiczysz całe ciało a do tego – jeśli przybrałaś styl w którym wykonujesz silny wysiłek nogami – poprawisz jędrność i wygląd Twoich nóg dodając im nieco rzeźby.

5. Taniec

Ludzie którzy nie tańczą nie mają pojęcia jak dobre jest to ćwiczenie. Do tego daje frajde, daje przyjemność i przynosi satysfakcje jako zabawa z innymi których lubisz. Po godzinnym tańcu z drobnymi przerwami Twoje uda będą całkowicie napompowane. Spalisz nieco kalorii i wykonasz mały krok w kierunku lepiej zbudowanych, ale chudszych ud.

Wierzę, że te wskazówki mogły w jakikolwiek sposób być dla Ciebie pomocne i życzę Ci udanej pracy nad Twoimi udami!

Poprzedni artykułGroźna dla zwierząt pryszczyca nie zagraża człowiekowi
Następny artykułGronkowce wymieniają geny, aby przetrwać w nowych warunkach
Marzena Wielgus
Blog prowadzony jest przez młodą dietetyczkę, pasjonatkę zdrowego stylu życia i matkę, jak sama Autorka o sobie pisze. Jej energia, pasja i twórcze nastawienie do kreowania intrygującej przestrzeni blogowej mogą imponować. Kobieta zamieszcza przepisy na zdrowe potrawy, które świetnie wpływają zarówno na ciało, jak i na ducha. Z perspektywy fachowca i praktyka w sposób wyczerpujący, a zarazem wyjątkowo lekki opisuje różnego rodzaju recenzje, które poleca swoim Czytelnikom. Najprawdziwsza pasjonatka, którzy posiadaja inklinacje i wyjątkowe zacięcie do prowadzenia zdrowego stylu życia, sprawiającego, że najzwyczajniej w świecie jest szczęśliwym człowiekim, który najwyraźniej spełniają się w tym, co robi. Zdołała przy tym zgromadzić wierne grono czytelników, składające się z osób, które również pragną zadbać o swoje ciało, a także samopoczucie – wiadomo przecież, że człowiek jest jednością psychosomatyczną i wszystkie sfery, w zakresie których funkcjonuje, muszą być poukładane. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę i swoją wiedzą pragną w bardzo przystępny sposób dzielić się z innymi. Najważniejsze jest jednak, że sposób, w jaki żyje potrafi zachwycić i skłonić do tego, aby wziął sprawy w swoje ręce i zrobił dla siebie coś dobrego.