Dieta dla typu figury
Dieta dla typu figury
Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Jabłko, gruszka, klepsydra – kobiece sylwetki przybierają różne kształty, co sprawia, że w różnych miejscach zbędny tłuszczyk wykazuje tendencję do odkładania się. Zjawiskiem typowym jest to, iż w czasie stosowania diety chudniemy tam, gdzie najmniej nam na tym zależy, jednak, okazuje się, istnieją sprawdzone sposoby, by sylwetka spełniała nasze oczekiwania. Jak to osiągnąć? Zgłębiając, a następnie wykorzystując wiedzę znajdującą się poniżej.

Typy sylwetki

Typ sylwetki, niezależnie czy kobiecej, czy męskiej, podzielić można na trzy rodzaje: gruszka, jabłko oraz klepsydra. To właśnie od nich zależy to, jak tyjemy, a więc w których partiach ciała tkanka tłuszczowa częściej się odkłada, i chudniemy, a więc skąd znika. Okazuje się bowiem, że wiele zależy od genetycznych skłonności, jednak, co warte podkreślenia, stosując dobrze dobraną dietę oraz poddając się odpowiednim ćwiczeniom, jesteśmy w stanie w znaczący sposób wpłynąć na zmianę swojego wizerunku.

Typ sylwetki Gruszka

Charakterystyka:

Jak sama nazwa wskazuje górna część ciała jest drobna, ramiona smukłe, zaś talia wąska. Problem rozpoczyna się nieco niżej, od bioder, poprzez pupę po uda, które w omawianym typie są znacznie obfitsze i to właśnie te partie ciała narażone są na odkładanie się tłuszczu, a co za tym idzie, właśnie stąd najtrudniej się go pozbyć.
Taki typ sylwetki częściej prezentują kobiety, aniżeli mężczyźni.https://twojnajlepszyszpital.pl/dietonus.html

Dieta: dieta gruszki powinna obfitować w białko, które łatwo zamieniane jest w energię, dlatego doskonałymi produktami są dla tego typu sylwetki: owoce i warzywa, ryby, mięso oraz chude sery.
Gruszki powinny ograniczać spożywanie białego pieczywa, tłustych sosów, wędzonek oraz konserw.

Ćwiczenia: doskonałymi ćwiczeniami wyszczuplającymi biodra jest aerobik oraz skakanie na skakance (najbardziej odpowiednie są wysokie skoki ze złączonymi stopami, podczas których będą one uderzały pośladki). Aby delikatnie rozbudować górną część ciała można wykorzystać
ćwiczenia z hantlami.

>>>>  Jak przedłużyć stosunek płciowy dla mężczyzn -

Typ sylwetki Jabłko

Charakterystyka:

sylwetka prezentująca ten typ przypomina jabłko lub piłeczkę, zatem od ramion po uda ciało jest zaokrąglone, nie widać wcięcia w talii. Nogi Jabłka są stosunkowo długie i smukłe. Tłuszcz w tym typie sylwetki odkłada się przede wszystkim na brzuchu, skąd też trudno się go pozbyć.

Dieta: najbardziej odpowiednia jest ta zawierająca małą ilość tłuszczu. Wrogami są smażone potrawy oraz tłuszcz zwierzęcy, zaś polecanymi produktami: ryby, drób, nabiał, warzywa bogate w błonnik, a więc na przykład morele, figi, porzeczki, jeżyny. Niemal diabelskim połączeniem jest zestawienie cukru z tłuszczem, co wykorzystywane jest między innymi w produkcji ciasteczek.

Ćwiczenia: odpowiedni, podobnie jak w przypadku Gruszki, jest aerobik a także jazda na rowerze, podczas której intensywnie pracują mięśnie brzucha. Po sezonie proponujemy wykorzystać Orbitrek.

Typ sylwetki Klepsydra

Charakterystyka:

sylwetka proporcjonalna – z rozbudowaną górą (ramionami), wcięciem w talii oraz obfitymi udami. Jeśli nadwaga jest niewielka, tkanka tłuszczowa rozkłada się równomiernie, jeśli jednak przedział dopuszczalnej wagi zostanie przekroczony sporo, magazyny tłuszczu lokalizują się głównie w okolicy ramion.

Dieta: na liście zakazanych potraw powinny znaleźć się dania smażone oraz słodzone napoje. Poza tym Klepsydra może jeść niemal wszystko, jeśli jednak zachowa umiar i porcje będą niewielkie.

Ćwiczenia: najbardziej odpowiednie będą ćwiczenia, które pozwolą wysmuklić jednocześnie i ramiona, i uda, zatem Klepsydra powinna regularnie odwiedzać basen.

Wytrwałość, systematyczność, sukces…

Nie należy liczyć, że sylwetka wysmukli się w ciągu miesiąca. Jeśli tak by było, nie byłoby problemu otyłości, a co za tym idzie rozmaitych diet, odchudzania i ćwiczeń poprawiających sylwetkę. Ważne jest dlatego nastawienie się na tak zwane odchudzanie długofalowe oraz połączenie diety z treningiem.
Ci, którzy nie mają silnej woli oraz dopiero rozpoczynają pracę nad poprawą swojej sylwetki, powinni skorzystać z usług osobistego trenera. Osoba taka dobierze zestaw adekwatnie do potrzeb, dzięki czemu skupimy się przede wszystkim na pracy tych partii ciała, które poprawy wymagają.
Nie zniechęcajmy się, jeśli po miesiącu pracy efekty nie są widoczne. Organizm potrzebuje czasu na tak zwany rozruch, po którym może być tylko lepiej.

>>>>  Jak powiększyć penisa sprawdzone sposoby -

Poprzedni artykułJaka jest średnia wielkość kobiecych piersi na świecie i w Polsce
Następny artykułJeszcze o naturalnych metodach na łysienie
Marzena Wielgus
Blog prowadzony jest przez młodą dietetyczkę, pasjonatkę zdrowego stylu życia i matkę, jak sama Autorka o sobie pisze. Jej energia, pasja i twórcze nastawienie do kreowania intrygującej przestrzeni blogowej mogą imponować. Kobieta zamieszcza przepisy na zdrowe potrawy, które świetnie wpływają zarówno na ciało, jak i na ducha. Z perspektywy fachowca i praktyka w sposób wyczerpujący, a zarazem wyjątkowo lekki opisuje różnego rodzaju recenzje, które poleca swoim Czytelnikom. Najprawdziwsza pasjonatka, którzy posiadaja inklinacje i wyjątkowe zacięcie do prowadzenia zdrowego stylu życia, sprawiającego, że najzwyczajniej w świecie jest szczęśliwym człowiekim, który najwyraźniej spełniają się w tym, co robi. Zdołała przy tym zgromadzić wierne grono czytelników, składające się z osób, które również pragną zadbać o swoje ciało, a także samopoczucie – wiadomo przecież, że człowiek jest jednością psychosomatyczną i wszystkie sfery, w zakresie których funkcjonuje, muszą być poukładane. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę i swoją wiedzą pragną w bardzo przystępny sposób dzielić się z innymi. Najważniejsze jest jednak, że sposób, w jaki żyje potrafi zachwycić i skłonić do tego, aby wziął sprawy w swoje ręce i zrobił dla siebie coś dobrego.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.